Vant B-finalen i Baltic Cup 2012!

Vant B-finalen i Baltic Cup 2012! Laget med Vemund Kallevik, Robin M. Fjeldstad, Moss Roklubb,  Thomas Furuvarp, Haldens Roklub og Nils Benske, Fredriksstad Roklub deltok i Baltic Cup 29. og 30 september. I lørdagens forsøksløp over 2000 meter hadde laget sterke motstandere i Tyskland, Polen, og Estland. I det første starttaket brakk en av de norske årene, og løpet ble utsatt i 30 minutter til en ny åre hadde kommet på plass. Laget måtte ligge rolig i 30 minutter, kom godt ut og hadde finalen inne til over halvveis. Da viste det seg at oppvarmingen hadde blitt til nedkjøling. Guttene stivnet og tapte finaleplassen med bare 1. 8 sekunder. Laget som var foran ble nr. 3 i finalen. Guttene våre vant B-finalen suverent!

I søndagens løp over 500 meter kom laget til finalen og ble nr. 5 etter et noe rotete løp. Alt i alt nyttig lærdom for laget, som er juniorer neste sesong også.

Resultater finnes her:    http://www.balticcup.kwgoplokruszwica.pl/results.html

(flere bilder under menyvalget Bilder)