Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Haldens Roklub  stiftet 24. August 1908. Meldem av Norges Idrettsforbund.

Sorø 2012

Sorø 2012 Denne gangen var det Oskar og Thomas som reiste nedover, men bare Thomas som rodde, siden Oskar ikke er regattaklar ennå etter skade.  Thomas stilte opp i Junior A i 2x og 4x.  På lørdag skulle Thomas og Nils (fra Fredrikstad) kvalifisere seg til A-finale, men de fikk et ganske tøft heat, møtte tre skandinaviske klubblag og gikk dessverre ikke videre. Søndagens løp gikk ikke helt etter forventningene. De møtte de samme gutta som på lørdag, men denne gangen satt teknikken veldig bra, de flyttet veldig mye båt og var bare noen hårfine åretak bak de andre båtene.

Avslutningen med 4x i jr A gikk derimot over all forventning. Laget ble satt med Ole og Jens fra Sarpsborg, Nils fra Fredrikstad og vår egen Thomas. De rodde seg inn til en annen plass!

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter