Tunevannsregatten og Kjørbosprinten

Haldens Roklub har vært representert på Tunevannsregattaen og Kjørbosprinten i august.

Thomas har tatt steget over til aktiv og rodde i nybegynnerklassen på første dagen på Tunevannet. Det holdt imidlertid med en konkurranse der, gutten har teknikken i orden og passer i aldersbestemt klasse, nemlig junior B. Sammen med Adrian har han også rodd den nyrestaurerte Larsen dobbelen i junior B (bilde).

Adrian fortsetter å sanke medaljer i junior C klassen og Oskar har bitt seg fast i finalene i junior A singelsculler.

Alt i alt har høstsesongen kommet godt i gang for Haldens roerne, og vi ser fram til NM og ungdomsmesterskapet som avrunding på 2010.

Se bilder fra Tunevannet og Kjørbosprinten i vårt bildearkiv!